სერვისის პირობები


1. პრეამბულა


1.1.სანამ 'პლატფორმის' გამოყენებას გადაწყვეტთ, გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ წინამდებარე დოკუმენტს ('პირობები') და'მონაცემთა დაცვის პოლიტიკას', რაც ასევე განთავსებულია წინამდებარე პლატფორმაზე(https://gpc.ge/ka/privacy-policy). 

1.2. ჯპს-ს პლატფორმის მფლობელია სს 'გეფა', ს/ნ 201991229, მის.: ქ. თბილისი, აკაკი ბელიაშვილის ქ. 142. 

1.3. 'პირობები' ეხება იმ სერვისებს, რომლებიც ხელმისაწვდომია ან გახდება ხელმისაწვდომი თქვენთვის ('საბოლოომომხმარებელი' ან 'თქვენ'), გეფა-ს ონლაინ პლაფთორმების საშუალებით (შემდგომში მოხსენიებული, როგორც 'პლათფორმა','აპლიკაცია', 'საიტი', ან 'ჩვენ'), რაც მოიცავს შემდეგს:

1.3.1 პროდუქციის ძებნა;

1.3.2 პოდუქციის შეძენა და საკურიერო სერვისით სარგებლობა;

1.3.3 ლოიალობის ბარათების რეგისტრაცია/დაგროვებული ქულების ჩვენება. 

1.4. პირობებში აღწერილია, როგორ უნდა გამოიყენოთ 'პლათფორა', მართოთ ანგარიშები, მხარეთა უფლება-მოვალეობები.პირობებთან დაკავშირებით ნებისმიერი კითხვის შემთხვევაში, დაგვიკავშირდით ელექტრონული ფოსტისმისამართზე digitalsupport@gepha.com

1.5. პლატფორმით სარგებლობის შემთხვევაში, თქვენ უპირობოდ ეთანხმებით წინამდებარე 'პირობებს' და 'მონაცემთა დაცვისპოლიტიკას'  და ადასტურებთ, რომ იმოქმედებთ მათ შესაბამისად. წინამდებარე 'პირობები' ჩაანაცვლებს ყველა ადრინდელპირობას (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), რომელსაც მანამდე გაეცანით 'აპლიკაციის'/'საიტის' ფარგლებში მომსახურებისმიღების მიზნით. ნებისმიერი 'სერვისით' სარგებლობის შემთხვევაში  თქვენ ადასტურებთ წინამდებარე პირობებს.

1.6. წინამდებარე დოკუმენტში განხორციელებული ნებისმიერი ცვლილება დაუყოვნებლივ გამოქვეყნდება კომპანიის პლატფორმაზე.ამასთან, ნებისმიერი მნიშვნელოვანი (არა ტექნიკური ხასიათის) ცვლილების შესახებ გეცნობებათ თქვენი პროფილის გვერდზეშესაბამისი შეტყობინების გამოქვეყნებით. თუ 'თქვენ' არ ეთანხმებით რაიმე ცვლილებას, შეგიძლიათ ანგარიშის გაუქმებისთვისმოგვწეროთ digitalsupport@gepha.com -ზე.

1.7. თუ არ ეთანხმებით 'პირობების' რომელიმე ნაწილს, გთხოვთ, არ გამოიყენოთ 'პლატფორმა' და არ ისარგებლოთ  ჩვენისერვისებით.

1.8. 'პირობები' რეგულირდება საქართველოს  მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.


2. გამოყენების პირობები


2.1. 16 წლამდე პირებს ეკრძალებათ კომპანიის პლატფორმით სარგებლობა. თუ ჩვენთვის ცნობილი გახდება, რომ პლატფორმაზედარეგისტრირებული მომხმარებელი არის 16 წლამდე ასაკის პირი, იძულებულები ვიქნებით გავაუქმოთ ასეთი პირის ანგარიში დაწავშალოთ მისი მონაცემები. გეფა-ს პლატფორმით სარგებლობით თქვენ აქვე ადასტურებთ, რომ ხართ სულ მცირე 16 წლის.

2.2. მომხმარებელი თავად ირჩევს სურს თუ არა Fingerprint-ის და FaceID-ის ფუნქციების გამოყენება. გარდა ამისა მასშეუძლია ნებისმიერ დროს აპლიკაციიდან გამორთოს აღნიშნული ფუნქციები და აპლიკაციაში შევიდეს მხოლოდ მომხმარებლისსახელისა და პაროლის გამოყენებით. აქვე გიდასტურებთ, რომ ჩვენ არ დავამუშავებთ თქვენ ბიომეტრიულ მონაცემებს.

2.3. იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი აპლიკაციაში შესვლისას მონიშნავს 'დამიმახსოვრეს', ან გაააქტიურებს FaceID-ის ანTouchID-ის, ის აპლიკაციაში შესული (logged in) დარჩება 30 დღის განმავლობაში, აპლიკაციის გამორთვის მიუხედავად. 30დღის შემდეგ მას მოუწევს ხელახლა შეიყვანოს პაროლი ან შევიდეს აპლიკაციაში FaceID-ის ან TouchID-ის საშუალებით, თურომელიმე მათგანი გააქტიურებული ჰქონდა.

2.4.  'პერსონალური ინფორმაცია' განსაზღვრება 'პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ' საქართველოს კანონისშესაბამისად და ასახულია 'მონაცემთა დაცვის პოლიტიკაში'.

2.5. მომხმარებელი უნდა გაეცნოს 'მონაცემთა დაცვის პოლიტიკას,' რომელიც, სხვა საკითხებთან ერთად, განსაზღვრავს:

2.5.1. მონაცემთა კატეგორიებს;

2.5.2. სავალდებულოდ მოსაწოდებელ მონაცემებს;

2.5.3. ინფორმაცის შენახვის ვადებს;

2.5.4. კონფიდენციალობის და უსაფრთხოების გარანტიებს;

2.5.5. მომხმარებლების უფლებებსა და ვალდებულებებს.

2.6. პლატფორმაზე რეგისტრირებული მომხმარებელი პასუხისმგებელია საკუთარი ანგარიშის მომხმარებლის სახელისა და პაროლის(შემდგომში 'ანგარიში') კონფიდენციალურობის დაცვაზე. მომხმარებელი პასუხისმგებელია საკუთარი ანგარიშის გამოყენებაზე,მიუხედავად იმისა, იყო თუ არა ეს ავტორიზებული მომხმარებლის მიერ. მომხმარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა აცნობოს გეფა-სთავისი ანგარიშების ფაქტობრივი ან სავარაუდო უნებართვო გამოყენების შესახებ. ამასთან ერთად, გეფა არ იქნებაპასუხისმგებელი იმ ზიანისთვის, რომელიც თქვენი ანგარიშის უნებართვო გამოყენებით მოგადგებათ, თქვენ კი პასუხისმგებელიიქნებით გეფა-ს ან სხვა მესამე პირის წინაშე იმ ზიანისთვის, რომელიც თქვენი ანგარიშის უნებართვო გამოყენების შედეგადწარმოიშობა.

2.7. 'თქვენ' პასუხისმგებელი ხართ ჩვენთვის მოწოდებული ინფორმაციის სიზუსტეზე, შესაბამისად ვალდებული ხართ გაასწოროთ,წაშალოთ არასწორი მონაცემი. 'თქვენი' პერსონალური მონაცემების ცვლილების შემთხვევაში, გთხოვთ, ასახოთ შესაბამისიინფორმაცია პლატფორმაზე რეგისტრირებულ მონაცემებში. თუ კომპანიას გაუჩნდება ეჭვი, 'თქვენს' მიერ მოწოდებულიინფორმაციის სისწორეზე, სიზუსტეზე, სისრულეზე, უფლებას ვიტოვებთ შეგიწყვიტოთ 'სერვისების' მოწოდება თქვენს მიერმონაცემების დაზუსტებამდე.


3. ინფორმაციის ხელმისაწვდომობა


3.1. გეფა 'პლათფორმებზე' განათავსებს შესაბამის ინფორმაციას პროდუქციის ხელმისაწვდომობის შესახებ და უზრუნველყოფს ამინფორმაციის განახლებას.

3.2. გეფა არ არის და არ იქნება პასუხისმგებელი ნებისმიერი ზიანის გამო (მაგ. ვირუსი), რაც შეიძლება მიადგესმომხმარებლის მოწყობილობას პლატფორმის გამოყენებით, ან 'პლათფორმიდან' რაიმე მასალის, მონაცემის, ტექსტის, სურათის,ვიდეო ან აუდიო კონტენტის ჩამოტვირთვის გამო. 


4. ინფორმაციასთან დაკავშირებული უფლებები და მოვალეობები


4.1. 'პლათფორმებზე' მითითებული ინფორმაცია შეიძლება მოიცავდეს შემდეგს:

  • 'თქვენი' სახელი და გვარი;

  • იმ მოწყობილობის მონაცემები, რომელსაც 'პლატფორმაზე' შესასვლელად იყენებთ;

  • თქვენი საცხოვრებელი მისამართი (ქვეყანა, ქალაქი, ქუჩა და მისამართის სხვა დეტალები);

  • საკონტაქტო მონაცემები (როგორებიცაა, ელექტრონული ფოსტის მისამართი და ტელეფონის ნომერი);

  • დემოგრაფიული მონაცემები (როგორიცაა, 'თქვენი' სქესი და დაბადების თარიღი);

  • 'თქვენი' პირადი ნომერი;

  • ინფორმაცია კომპანიის სააფთიაქო და მაღაზიათა ქსელის ლოიალობის ბარათების შესახებ;

  • სადებეტო/საკრედიტო ბარათის პირველი 6 ან/და ბოლო 4 ნომერი, ბარათის მფლობელის სახელი და გვარი და ოპერაციისუნიკალური კოდი;

  • აპლიკაციის, ვებგვერდის მეშვეობით შეძენილი პროდუქციის შესყიდვის ისტორია;

  • აპლიკაციის, ვებგვერდის მეშვეობით შესყიდული პროდუქციის/მომსახურების ღირებულების გადახდის ოპერაციები;

4.2. კომპანია ანიჭებს მომხმარებელს 'პლათფორმაზე'/'პლათფორმის' საშუალებით ხელმისაწვდომ ინფორმაციაზე წვდომისუფლებას, შემდგომში პროდუქციის დათვალიერების, შეკვეთის განთავსების, მიღების, მიწოდების და კომუნიკაციის მიზნით.'პლათფორმაზე' განთავსებული ინფორმაცია, ტექსტი, გრაფიკული მასალა, სურათები, ლოგოები, ღილაკების პიკტოგრამები,პროგრამული კოდები, დიზაინი, და ა.შ (ერთობლივად, 'პლატფორმ'-ის ინფორმაცია) გეფა-ს საკუთრებას წარმოადგენს და დაცულიასაავტორო და მომიჯნავე უფლებების, სასაქონლო ნიშნის და სხვა შესაბამისი კანონმდებლობის შესაბამისად. მომხმარებელმა არუნდა შეცვალოს 'პლატფორმ'-ის ინფორმაცია ან რაიმე ფორმით მოახდინოს მისი რეპროდუცირება, გამოფენა, საჯაროდგამოქვეყნება, ან სხვაგვარად გამოყენება, საზოგადოებრივი ან კომერციული მიზნებისათვის, ან პირადი სარგებლის მისაღებად.

4.3. მომხმარებელი ინფორმირებულია, რომ მას არ აქვს უფლება განათავსოს,  (ატვირთოს, გამოაქვეყნოს), შეცვალოს,გადასცეს, განაახლოს ან გააზიაროს ინფორმაცია, რომელიც:

4.3.1 სხვა პირს ეკუთვნის და მასზე მომხმარებელს უფლება არ აქვს;

4.3.2 არის უაღრესად საზიანო, შეურაცხმყოფელი, მკრეხელური, ცილისმწამებლური, უხამსი, პორნოგრაფიული, პედოფილური,სხვისი პირადი ცხოვრების ხელშეუხებლობის შემლახველი, სიძულვილის გამომხატველი, ან რასობრივი და ეთნიკური თვალსაზრისითმიუღებელი, დამამცირებელი, ფულის გათეთრების ან აზარტული თამაშების წამახალისებელი და ხელშემწყობი, ან ნებისმიერისახით არაკანონერი;

4.3.3 ზიანს აყენებს არასრულწლოვნებს რაიმე ფორმით;

4.3.4 არღვევს პატენტის, სასაქონლო ნიშნის, საავტორო უფლებების ან საკუთრების  უფლებას;

არღვევს ნებისმიერ  მოქმედ კანონს;

4.3.5 ატყუებს ან შეცდომაში შეჰყავს ადრესატი ამგვარი შეტყობინებების წარმოშობასთან დაკავშირებით ან იძლევა რაიმეინფორმაციას, რომელიც შეურაცხმყოფელია ან საფრთხის შემცველი;

4.3.6 შეიცავს პროგრამულ ვირუსებს ან სხვა კომპიუტერულ კოდებს, ფაილებს ან პროგრამებს, რომლებიც შექმნილიაკომპიუტერული რესურსის ფუნქციონირების შეფერხების, განადგურების ან შეზღუდვის მიზნით.


4.4. მოხმარებელს ასევე ეკრძალება:

4.4.1 'პლატფორმ'-ის 'კონტენტის' მთლიანობის ან უსაფრთხოების დარღვევა ან ამის მცდელობა;

4.4.2 ნებისმიერი ინფორმაციის (სამუშაო ადგილის, შეტყობინებების და ჰიპერბმულის ჩათვლით) განთავსება'აპლიკაციაში'/'საიტზე' რაც ხელისშემშლელია ან კონკურენტულია გეფა-ს მიერ მომსახურების მიწოდებასთან მიმართებაში;

4.4.3 'პლათფორმა'-ზე არასრული, ყალბი ან არაზუსტი ინფორმაციის განთავსება;

4.4.4 სხვა მომხმარებლებთან არასასურველი კომუნიკაციების დამყარება;

4.4.5 ნებისმიერი ძრავის, პროგრამული უზრუნველყოფის, ხელსაწყოს, აგენტის ან სხვა მოწყობილობის ან მექანიზმისგამოყენება (მაგალითად, სპაიდერები, რობოტები, ავატარები ან ინტელექტუალური აგენტები) 'პლათფორმ'-ის ნავიგაციის ანძიების მიზნით;

4.4.6 'პლათფორმ'-ის ნებისმიერი ნაწილის გაშიფვრის, დაშლის, ან უკუღმა აწყობის მცდელობა;

4.4.7 ნებისმიერი ფორმით კოპირება ან დუბლირება 'პლატფორმ'-ის ნებისმიერი კონტენტის ან პლათფორმებიდან ხელმისაწვდომისხვა ინფორმაციის მისაღებად;

4.4.8 პლატფორმ-ის ნებისმიერი კონტენტის კადრირება, Hot links და Deep links ბმულების გამოყენება;

4.4.9 პროგრამული უზრუნველყოფის ციფრული უფლებების მართვის, გამოყენების წესების ან უსაფრთხოების სხვამახასიათებლების გვერდის ავლა ან გამორთვა.


4.5 მას შემდეგ, რაც გეფა თავად მოიპოვებს ან დაზარალებული პირისგან მიიღებს ზემოხსენებულიდან რომელიმე ინფორმაციას,ის უფლებამოსილია გათიშოს/წაშალოს შეუსაბამო ინფორმაცია. ამასთან გეფა უფლებამოსილია შეინახოს ამგვარი ინფორმაცია დათანმხლები ჩანაწერები, სულ მცირე, 90 (ოთხმოცდაათი) დღის განმავლობაში, სამთავრობო უწყებებისთვის გადასაცემად, თუგამოძიების მიზნებისათვის.

4.6. მომხმარებლის მიერ მოქმედი კანონების, წესების ან დებულებების წინამდებარე 'პირობების', 'მონაცემთა დაცვისპოლიტიკის'  შეუსრულებლობის შემთხვევაში, გეფა-ს უფლება აქვს დაუყოვნებლივ შეწყვიტოს მომხმარებლის მიერ'პლათფორმაზე' წვდომის ან გამოყენების უფლებები და 'სერვისები' და / ან წაშალოს არასასურველი ინფორმაცია'პლატფორმიდან.'

4.7. გეფა-ს შეუძლია გაამჟღავნოს ან გასცეს თქვენი ინფორმაცია იმ შემთხვევაში, თუ ამის გაკეთება მოეთხოვება კანონით,ან ზედამხედველობის ორგანოს/უწყების თუ სამართალდამცავი ორგანოს მიერ, ან როდესაც გეფა, თავისი შეხედულებისამებრ,საჭიროდ თვლის, რომ დაიცვას თავისი ან სხვისი უფლებები, თავიდან აიცილოს რომელიმე პირის ან ქონების ზიანი, შეებრძოლოსთაღლითობა, უზრუნველყოს წინამდებარე პირობების შესრულება ან გამოყენება.

4.8. გეფა პატივს სცემს სხვისი ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებს და წინააღმდეგია ინტელექტუალური საკუთრების რაიმეუფლების ნებისმიერი დარღვევის.


5. პროდუქციის შეძენა


5.1 პროდუქციის შესყიდვის პროცესი იწყება სასურველი პროდუქტის ძებნის ფუნქციის გამოყენებით. მომხმარებელი ირჩევსკონკრეტულ პროდუქტს, ფილიალს, წინამდებარე დოკუმენტის 5.8 პუნქტის შესაბამისად შეძენილი პროდუქტის მიღების მეთოდს('მივაკითხავ' ან 'მომიტანე'), უთითებს მიწოდების მისამართს ('მომიტანე' სერვისის არჩევის შემთხვევაში), ამატებსსაბანკო ბარათს, რომლითაც სურს შეკვეთის საფასურის გადახდა.

5.2. პროდუქცია იყიდება სტანდარტული ფასებით, ხოლო აქციების და ლოიალობის ბარათის ფასდაკლებების შესახებ ინფორმაციაშემოთავაზებულია დამატებით. ყიდვისას მომხმარებელი ხედავს, რომელი მედიკამენტი საჭიროებს რეცეპტს და რომელი არა. 

5.3. ყიდვის დადასტურებისას შეკვეთის ინფორმაცია გადაეცემა აფთიაქს. 

5.4. ვინაიდან ჯპს-ს ბაზაში არსებული მონაცემები ახლდება პერიოდულად და მასში დაუყოვნებლივ არ ხდება აფთიაქის მარაგშიგანხორციელებული ცვლილებების ასახვა, გეფა არ იძლევა იმის გარანტიას, რომ მომხმარებლის მიერ შეკვეთაში მითითებულიპროდუქცია ნამდვილად იქნება მარაგში.

5.5. შემდეგი ნაბიჯია პროდუქციის ნაშთის გადამოწმება აფთიაქის ელექტრონულ ბაზაში. შესაძლოა აღმოჩნდეს, რომმომხმარებლის მიერ მითითებული რაოდენობები სრულად არ იძებნება აფთიაქში ან მომხმარებლის მიერ არჩეული რომელიმეპროდუქტის ვადის გასვლამდე დარჩენილია 3 თვეზე ნაკლები. ორივე შემთხვევაში პლათფორმა ატყობინებს მომხმარებელს რომ ა)პროდუქტი არასრულადაა მარაგში ბ) პროდუქტის ვადის ამოწურვამდე დარჩენილია 3 თვე.

5.6 თუ მომხმარებლის მიერ შეკვეთილი რომელიმე პროდუქტი არასრულადაა მარაგში ან ვადის ამოწურვამდე დარჩენილია 3 თვეზენაკლები, პლათფორმა ეკითხება მომხმარებელს სურს თუ არა შეკვეთის გაფორმება, მიუხედავად აღნიშნული გარემოებებისა.მომხმარებელს პასუხის გასაცემად ეძლევა 1 საათი. თუ მომხმარებელი ამ დროის განმავლობაში პასუხს არ დააფიქსირებს,პლატფორმა ავტომატურად აუქმებს შეკვეთას და სრულად უბრუნებს მომხმარებელს გადახდილ თანხას. 

5.7 შემდეგ ეტაპზე შეკვეთის შესახებ ინფორმაცია მისდის კონკრეტული აფთიაქის ფარმაცევტს, რის შემდეგაც ის ახდენსშეკვეთაში არსებული პროდუქციის მოძიება/შეგროვებას. თუ ფარმაცევტმა აღმოაჩინა, რომ საწყობში არასრულად არისწარმოდგენილი რომელიმე პროდუქტი, ის ამის შესახებ ატყობინებს პლატფორმას. პლატფორმა თავის მხრივ ამის შესახებატყობინებს მომხმარებელს და ეკითხება სურს თუ არა შეკვეთის გაფორმება, მიუხედავად აღნიშნული გარემოებისა. მომხმარებელსპასუხის გასაცემად ეძლევა 2 საათი. თუ მომხმარებელი ამ დროში პასუხს არ დააფიქსირებს პლატფორმა ავტომატურად აუქმებსშეკვეთას და უბრუნებს მომხმარებელს გადახდილ თანხას სრულად. 

5.8 შეკვეთილი პროდუქტი მომხმარებლის საკუთრებაში გადადის თანხის გადახდის და აპლიკაციაში 'მზადაა' სტატუსისგააქტიურების მომენტში.

5.9. 'მივაკითხავ' სერვისით შეკვეთილი პროდუქციის პაკეტი ინახება აფთიაქში მომხმარებლისთვის, შეკვეთიდან 7კალენდარული დღის განმავლობაში. თუ მომხმარებელი არ გამოცხადდა ამ პერიოდის განმავლობაში შეკვეთილი პროდუქციისწასაღებად, შეკვეთა უქმდება და მომხმარებელს უბრუნდება გადახდილი თანხა 1-3 სამუშაო დღეში. 

5.10. შეკვეთის გასატანად მისული მომხმარებელი ან კურიერი ატყობინებს ფარმაცევტს მისი შეკვეთის კოდს, რის შედეგადაცფარმაცევტი მას გადასცემს შეკვეთას.

5.11. საკურიერო სერვისით სარგებლობა ფასიანია და განისაზვრება მიწოდების მანძილით. მიწოდების ტარიფი დაანგარიშდებაპლათფორმაზე მიწოდების მისამართის დამატებისთანავე.

5.12. საკურიერო სერვისით სარგებლობისას კალათის მინიმალური ღირებულება უნდა აღემატებოდეს 20 ლარს. წინააღმდეგშემთხვევაში დაგემატებათ  მინიმალური შეკვეთის საკომისიო თანხის 20 ლარამდე შესავსებად.

5.13. თითოეულ შეკვეთას დაემატება სერვისის საკომისიო. 

5.14. საკურიერო მომსახურების შემთხვევაში გეფა არ არის პასუხისმგებელი აფთიაქიდან გასული შეკვეთის დროულ და უნაკლომიტანაზე მომხმარებელთან, აღნიშნულზე სრულად პასუხისმგებელია შესაბამისი საკურიერო მომსახურების მიმწოდებელი. 

5.15. საკურიერო სერვისით სარგებლობისას თუ თქვენივე მიზეზით ვერ მოახერხებთ შეკვეთის ჩაბარებას (არასწორი მისამართი,სატელეფონო ზარის გამოტოვება) პროდუქცია ავტომატურად დაბრუნდება შესყიდვის ფილიალში და შეგეძლებათ მისი ფილიალიდანგატანა შეკვეთიდან 7 კალენდარული დღის განმავლობაში ან გაგიუქმდებათ შესყიდვა (პროდუქტზე საკუთრების უფლებადაუბრუნდება გეფას და მხოლოდ პროდუქციის საფასური  დაგიბრუნდებათ ანგარიშზე 1-3 სამუშაო დღეში), ან შეგეძლებათსაკურიერო სერვისის ღირებულების ხელახლა გადახდა და დამატებით კურიერის დანიშვნა თქვენს შეკვეთაზე.

5.16. პრომო კოდების გამოყენება პროდუქციის შეძენისას

  • პროდუქციის შეძენისას მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს გამოიყენოს პრომო კოდები.

  • ერთი შეკვეთის დროს შესაძლებელია ერთი პრომო კოდის გამოყენება. პრომო კოდის ჩაწერა შესაძლებელია იმავე გვერდზე,სადაც მომხმარებელი ირჩევს ბარათს და აჭერს ღილაკს 'გადახდა'. 

  • პრომო კოდის შეყვანის შემდეგ, შესაბამისი პროდუქტის ღირებულებას გამოაკლდება აღნიშნული კოდით გათვალისწინებულიფასდაკლების თანხა.

  • მომხმარებლები პრომო კოდებს მიიღებენ სმს შეტყობინების ან სხვა საკომუნიკაციო არხების საშუალებით. 

  • პრომო კოდი შეიძლება ვრცელდებოდეს პროდუქტების კონკრეტულ კატეგორიებზე ან ქვეკატეგორიებზე და პრომო კოდი შეიძლებავრცელდებოდეს ერთ ან მეტ პროდუქტზე. 

  • პრომო კოდით შეიძლება პროდუქციას აკლდებოდეს ფიქსირებული თანხა ან პროცენტი.

  • ფიქსირებული თანხის ფასდაკლების პრომო კოდის გამოყენების შემთხვევაში, თუ პრომო კოდის თანხა აღემატება კალათაშიარსებული, ფასდაკლებას დაქვემდებარებული პროდუქტების ღირებულებას, მომხმარებელს სრულად დაეფარება ამ პროდუქციისღირებულება, თუმცა პრომო კოდზე დარჩენილ ფასდაკლების თანხას ვეღარ გამოიყენებს, რადგან ერთი პრომო კოდისგამოყენება მხოლოდ ერთ შეკვეთაზე ხდება. 

  • პროცენტის ფასდაკლების პრომო კოდის შემთხვევაში, კალათაში არსებულ, ფასდაკლებას დაქვემდებარებულ ყველა პროდუქტსდააკლდება პრომო კოდზე მითითებული პროცენტი.

  • პროცენტიან პრომო კოდზე შესაძლებელია არსებობდეს ლიმიტიც და მომხმარებელი ვერ შეძლებს გარკვეული ფიქსირებულითანხის გადაჭარბებას ფასდაკლების დროს. 

  • ზოგიერთი აქცია ითვალისწინებს შეზღუდვას, რომ ერთ მომხმარებელს მხოლოდ ერთი პრომო კოდის გამოყენების უფლებაქონდეს ამ ერთი აქციის ფარგლებში. 

  • თუ კალათაში რამდენიმე პროდუქტია, რომლებიც ექვემდებარება ფასდაკლებას, პრომო კოდის თანხები დააკლდება პროდუქტებსკალათაში არსებული თანმიმდევრობით.

  • თუ მომხმარებელი გააუქმებს შეკვეთას პროდუქციის არასრული ნაშთის გამო, მაშინ ამ შეკვეთაზე გამოყენებული პრომოკოდი ისევ გააქტიურდება და მომხმარებელი შეძლებს მის გამოყენებას ახალ შეკვეთაზე.


6. მიმოხილვა და უკუკავშირი


6.1 წინამდებარე 'პლათფორმის' გამოყენებით, თქვენ ეთანხმებით, რომ ნებისმიერი ინფორმაცია, გაზიარებული თქვენსა დაგეფა-ს ან /პროვაიდერს შორის ექვემდებარება ჩვენს 'მონაცემთა დაცვის პოლიტიკას'.

6.2 მხოლოდ თქვენ ხართ პასუხისმგებელი იმ ინფორმაციაზე, რომელსაც თქვენ წარადგენთ პლატფრომაშიგამოსაქვეყნებლად. 

6.3 ასევე თანხმდებით, რომ გეფა შეიძლება დაგიკავშირდეთ ტელეფონით, ელექტრონული ფოსტით, მოკლე ტექსტური შეტყობინებით,ან კომუნიკაციის ნებისმიერი სხვა ელექტრონული საშუალებით, შემდეგი მიზნებისათვის:

6.3.1 გამოხმაურების/უკუკავშირის მისაღებად 'პლატფორმასთან' ან გეფა-ს 'სერვისებთან' დაკავშირებით; და/ან

6.3.2 თქვენი შეფასებების თუ მიმოხილვის გამო რაიმე საჩივართან, ინფორმაციასთან ან შეკითხვასთან დაკავშირებით; და/ან

6.3.3 შესაბამისი 'სერვისების' მისაღებად; და

6.3.4 თანხმდებით, რომ ამგვარი კომუნიკაციის შემთხვევაში მაქსიმალურად ითანამშრომლებთ გეფა-სთან.


7. დამატებითი ინფორმაცია


7.1 'პლატფორმა' არის მედიკამენტების, ფარმაცევტული და არა ფარმაცევტული პროდუქციის, (კოსმეტიკა, ბავშვთა კვება,სამედიცინო მოწყობილობები და ა.შ) შესახებ ინფორმაციის წყარო და ორიენტირებულია პროდუქციაზე საჭირო ცნობებისმიწოდებაზე, რაც მოიცავს, მაგრამ არა მხოლოდ:

7.1.1 კომპონენტებს ან ელემენტებს, რომლებიც გამოიყენება ამგვარი მედიკამენტების ან / და სამკურნალო პროდუქტებისწარმოებაში; 

7.1.2 გვერდით მოვლენებს, რომლებიც შეიძლება გამოწვეული ან წარმოქმნილი იყოს მედიკამენტების ან / და სამკურნალოპროდუქტების გამოყენების გამო;

7.1.3 ალტერნატიულ მედიკამენტებს / სამკურნალო საშუალებებს, რომლებიც შეიძლება გამოყენებულ იქნეს გარკვეული ტიპის ანკატეგორიის სამკურნალო საშუალებებში / სამკურნალო პროდუქტებში;

7.1.4 სიმპტომებს და მათთან დაკავშირებულ მედიკამენტებს/სამკურნალო საშუალებებს, რომლებიც ზოგადად ინიშნება ასეთშემთხვევებში.

7.1.5 კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებების გამოყენების წესებს, ინფორმაციას ინგრედიენტების, მწარმოებელიქვეყნის, მოცულობის შესახებ


7.2 თქვენთვის გასაგებია, რომ ნებისმიერი ინფორმაცია არ არის გამიზნული კლინიკური რჩევების მოსაცემად, და მათ არ უნდადავეყრდნოთ მკურნალობასთან დაკავშირებული გადაწყვეტილებების მიღებისას. აქ მოყვანილი მედიკამენტებისა და / ანსამკურნალო პროდუქტების შესახებ ინფორმაცია არ უნდა გამოიყენებოდეს თვითმკურნალობის მიზნით. სასურველია, რომ ყოველთვისგაიაროთ ექიმთან კონსულტაცია, სანამ აქ მოცემული ინფორმაციით გადაწყვეტთ სარგებლობას.

7.3. აქვე გაცნობებთ, რომ სამკურნალო საშუალებების ან/და სამკურნალო პროდუქტებთან დაკავშირებული ინფორმაციაგანსხვავდება ქვეყნების მიხედვით, აგრეთვე რეგიონების მიხედვით და, შესაბამისად, აქ გამოქვეყნებულიინფორმაცია/'კონტენტი' არის საქართველოსთვის სპეციფიკური და გეფა არ არის პასუხისმგებელი 'კონტენტის' გამოსადეგობაზესაქართველოს ფარგლებს გარეთ. გეფა გვაწვდის აქ ინფორმაციას 'როგორც არის' საფუძველზე და არა იმ განზრახვით, რომჩაანაცვლოს კონსულტაცია კვალიფიციურ ექიმთან.

7.4. გეფა არ ახორციელებს კონტროლს იმ საიტებზე, რომლებიც ძიების შედეგად ან ბმულების სახით შეიძლება გამოჩნდეს მის'სერვისებში'. ასეთმა საიტებმა შესაძლოა თავიანთი მოკლე საინფორმაციო ფაილები (ე.წ. ქუქი-ფაილები) ან სხვა ფაილებიგანათავსონ 'თქვენს' მოწყობილობაზე, შეაგროვონ თქვენზე ინფორმაცია ან მოითხოვონ თქვენი პერსონალური ინფორმაცია, რაზეცგეფა პასუხს არ აგებს. შესაბამისად, გეფა არ იძლევა გარანტიას ასეთი ვებგვერდების მონაცემთა დაცვის მეთოდების და მათზეგანთავსებული ინფორმაციის, მონაცემების, ტექსტის, პროგრამის, ხმის, ფოტოების, გრაფიკების, ვიდეოების, გზავნილების ანსხვა მასალის სიზუსტის, სანდოობის ან ხარისხის თაობაზე, შესაბამისად მსგავს საიტებზე გადასვლის შემთხვეაში, სრულიპასუხისმგებლობა გეკისრებათ თავად თქვენ. 


8.  შეწყვეტა


8.1 გეფა უფლებას იტოვებს შეტყობინების გარეშე შეაჩეროს ან შეწყვიტოს მომხმარებლის წვდომა 'პლათფორმაზე' და'სერვისებზე' და გამოიყენოს კანონით გათვალისწინებული ნებისმიერი სხვა საშუალება იმ შემთხვევებში, როდესაც:

8.1.1 მომხმარებელი არღვევს ამ 'დოკუმენტის' პირობებს;

8.1.2 მესამე მხარე აცნობებს თავისი რომელიმე უფლების დარღვევის შესახებ თქვენი 'პლათფორმების' ან 'სერვისების'გამოყენების შედეგად;

8.1.3 გეფა ვერ შეძლებს მომხმარებლის მიერ გეფა-სთვის მიწოდებული ინფორმაციის გადამოწმებას ან ავთენტიფიკაციას;

8.1.4 გეფა-ს აქვს საფუძვლიანი ეჭვი ასეთი მომხმარებლის მხრიდან რაიმე უკანონო, თაღლითური ან შეურაცხმყოფელისაქმიანობის შესახებ; ან

8.1.5 გეფა-ს მიაჩნია, რომ მომხმარებლის ქმედებებმა შეიძლება მისი, სხვა მომხმარებლების ან გეფა-ს იურიდიულიპასუხისმგებლობა გამოიწვიოს, ან რომ ისინი 'პლათფორმების' ინტერესების საწინააღმდეგოა.

8.2. თუ საკუთარი ანგარიშის წაშლა გსურთ, პირადი პროფილიდან შეძლებთ ანგარიშის დეაქტივაციას ან შეგიძლიათ მიმართოთჩვენს 'სერვისების' მხარდამჭერ გუნდს მისამართზე: digitalsupport@gepha.com 


9.  პასუხისმგებლობის შეზღუდვა


9.1 წინამდებარე პოლიტიკაში მითითებული დამუშავების მიზნების მისაღწევად,  შესაბამისი მოცულობით, თქვენსპერსონალურ მონაცემებს გავუზიარებთ ჩვენს კონტრაქტორებს, როგორებიც არიან:  დეველოპერული კომპანიები,საგადასახადო და ფინანსური ინსტიტუტები, საკურიერო კომპანიები.

9.2. მიუხედავად ზემოაღნიშნულისა, გეფა არ არის პასუხისმგებელი მესამე პირების მიერ 'თქვენი' პერსონალური ინფორმაციისკონფიდენციალობასა და უსაფრთხოებაზე, რომელიც სცილდება გეფასა და მესამე პირებს შორის არსებული სახელშეკრულებოურთიერთობის ფარგლებს. გარდა ამისა, გეფა არ არის პასუხისმგებელი უსაფრთხოების რაიმე დარღვევაზე ან მესამე მხარისქმედებაზე ან მოვლენებზე, რომლებსაც გეფა ვერ აკონტროლებს, მათ შორის, შეზღუდვის გარეშე, მთავრობის ქმედებებზე,კომპიუტერში ჰაკერულ შეღწევაზე, კომპიუტერულ მონაცემებთან და მონაცემთა შესანახ აღჭურვილობასთან არაუფლებამოსილწვდომაზე, კომპიუტერის მწყობრიდან გამოსვლაზე, უსაფრთხოების და კოდირების დარღვევაზე, ინეტრნეტმომსახურების ან'მომხმარებლის' სატელეფონო სერვისის უხარისხობაზე, სხვა.



10.  შენახვა და განადგურება


10.1. ჩვენ გვაქვს უფლება, შევინახოთ 'თქვენი' ინფორმაცია მანამ, სანამ აქტიურია 'თქვენი' 'სერვისების' ანგარიში დასაჭიროა 'თქვენთვის' 'სერვისების' მოწოდება. ნებისმიერი ფორმით მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტის შემდგომ, თქვენიპერსონალური ინფორმაცია შეინახება კომპანიაში მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით,ხოლო ნებისმიერი სადავო საკითხის შემთხვევაში, რომელსაც შეიძლება შემხებლობა ჰქონდეს თქვენს პერსონალურ მონაცემთადამუშავებასთან, შესაბამისი დავის დასრულებამდე.


11. მოქმედი კანონმდებლობა და დავების მოგვარება


11.1 თქვენ ეთანხმებით, რომ ნებისმიერი სახელშეკრულებო ურთიერთბა გეფა-ს და მომხმარებელს შორის რეგულირდებასაქართველოს მოქმედი კანონმდებლობით.

11.2. ნებისმიერი დავა, პრეტენზია ან უთანხმოება, რომელიც წარმოიშობა ამ ხელშეკრულებიდან ან მას ეხება, მათ შორის,წინამდებარე 'ხელშეკრულების' მოქმედების ფარგლებს ან მიზანშეწონილობას, ან 'პლათფორმების' ან იმ 'სერვისების' ანინფორმაციის გამოყენებას, რომელზეც მას წვდომის საშუალება აქვს, განსახილველად გადაეცემა სასამართლოს.


12. საკონტაქტო ინფორმაცია


12.1. პირობებთან, სერივსებთან დაკავშირებული ნებისმიერი კითხვით, საჩივრით შეგიძლიათ მომართოთ გეფას ელ.ფოსტისშემდეგ მისამართზე: digitalsupport@gepha.com.

12.2. 'თქვენ' წაკითხული გაქვთ წინამდებარე 'პირობები' და ეთანხმებით მათში მოცემულ ყველა დებულებას.



დაგვიკავშირდით
(032) 2 71 07 07
digitalsupport@gepha.com
info@gepha.com
გადმოწერეთ
აპლიკაცია ხელმისაწვდომია Android და iOS სისტემებისთვის
მთავარი
კალათა
ჩემი გვერდი